Is munt/brief geld, dat jaren in een PVC koker heeft gezeten nog altijd net zo vies*

als geld dat je nu (recent ontvangen) in je portemonnee heb zitten?
Zijn de bacteriën dan door de jaren heen dood gegaan... of?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bacterien gaan niet zo snel dood, als ze niet de goede levensomstandigheden hebben, gaan ze gewoon op de slaapstand en wachten op voor hen betere tijden. Wordt temperatuur en vochtigheid naar hun zin, dan worden ze weer wakker en gaan lekker door met leven
anneliez