Wat voor bankgegevens heb ik nodig als ik geld over wil maken naar een Canadees?

Ik heb zelf Rabobank, maar ik wil geld overmaken naar iemand uit Canada.

Toegevoegd na 6 uur:
(Toronto Dominion Bank)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een account number (bank code, Canadian Sort Code (CC), zou uit 9 cijfers moeten bestaan, eventueel minder voor oude rekeningen en/of bedrijven/instanties) en de BIC/SWIFT code van de ontvangende bank. Dit kan de rekeninghouder je vertellen, of als je de bank precies weet kun je 't online ook opzoeken.