Nou ik val al af.
Heb er nooit aan meegedaan en zal dat ook nooit doen.
Maar mijn schatting is 20 procent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het misschien wel zo een 35% is.
Zeker gezien het belastingstelsel waarbij de overheid uitgaat dat iedereen zo een 4% moet kunnen halen (vermogensredementsheffing) schuiven mensen met spaargeld toch wat sneller van hun spaarrekening naar beleggingen.

Dit kan van alles zijn, aandelen, obligaties, duurzaam beleggen (fiscaal ook aantrekkelijk). Het afgelopen jaar zal het natuurlijk vanwege de crisis wat minder zijn geweest maar ik denk dat het over het algemeen toch best nog mee zal vallen hoeveel mensen er beleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat percentage hoger ligt, misschien wel 40% of meer.
Door de tegenvallende resultaten van de laatste jaren praat men er niet graag over.
Van mijn familie en vrienden weet ik dat ze aandelen hebben en ik ben daar ook 1 van.
Van mijn buren weet ik dat ook en we wachten allemaal met spanning af wat ze in de toekomst gaan doen.