Als hij je daarvoor de benodigde instrumenten aanbiedt wel, ja.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je voor het antwoord maar hij bied helemaal niets aan
jc54
9 jaar geleden
Als je de computer van de zaak mag gebruiken is dat ook een vorm van instrumenten aanbieden.
Ja dat kan hij. Je kunt op je werk gebruik maken van de pc en je declaraties invullen.
ronron1212
9 jaar geleden
Ja, als dit voorgeschreven is (bijv. in het personeelsreglement.) Vaak is ook het begeleidende al dan niet digitale declaratieformulier verplicht voorgeschreven, zodat de werknemer wordt 'gedwongen' dit systematisch in te vullen.
Computoon