Kan iemand mij vertellen wat voor (italiaanse) munt dit is?

Zojuist vind ik een munt in mijn portemonnee wat lijkt op een 2 Euro muntje. Hij is iets groter in omvang van de Euro munt.

Pinguino Verde Autoequip Lavaggi staat er op de voorkant met een pinguin afgebeeld.
Op de achterkant een soort logo met AE en de tekst Autoequip Vesime-AT
Ik heb er ook een fototje bij gedaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
SimonV
10 jaar geleden
Je kunt dit wasmuntje op eBay aanbieden:
http://www.ebay.nl/itm/Pinguino-Verde-Autoequip-Avaggi-Vesime-Ai-Pinguin-penguin-/151112532340?pt=M%C3%BCnzen_Medaillen&hash=item232f024174
Ivana
10 jaar geleden
Een muntje van een autowasserij met milieukeur.

Het beste antwoord

Als ik het muntje bekijk lijkt het op een pinguïn met een waterslang oid, het is een auto was muntje.