Hoe maak ik een paypal account aan? En hoe werkt het?

Ik wilde een account maken maar hij zei dat mijn bankrekening niet klopte. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk maakt Paypal gebruik van je IBAN nummer dus niet je gewone bankrekening nummer. In Nederland bestaat je IBAN nummer uit 18 tekens.

Bij Paypal kan je betalen met je e-mailadres en een wachtwoord. De ze zijn gekoppeld aan je creditcard of bankrekening waar je van tevoren toestemming voor heb gegeven. Als je iets betaald via Paypal heb word het daarna van je rekening afgeschreven.

Het bedrag wat je betaald gaat niet volledig naar het bedrijf waar je iets koop maar er gaat een percentage naar Paypal dit nemen zij af voor het risico dat zij lopen. Hier zie je niks van als consument dit is geregeld met het bedrijf dat gebruik maakt van Paypal. Op het plaatje kan je de tarieven zien dit geld alleen voor de bedrijven en niet voor de consument.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe geef je een rekening op die geverifieerd wordt doordat Paypal 1 eurocent van die rekenijn afschrijft. Indien je tegenwoordig volgens hun regels een IBAN-nummer moet opgeven, moet je dat doen.
Anders een ander bankrekeningnummer opgeven.