Kan ik al een studiefinanciering aanvragen?

Ik ga in september 2012 met een studie starten, ik weet alleen nog niet wélke. Ik heb me bij studielink ingeschreven voor twee studies alleen weet ik nog niet welke het wordt. Ik ben 18 en het gaat om de universiteit of het HBO.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit doe je bij DUO onderwijs (eerder ibgroep) op www.ib-groep.nl

daar staan ook alle antwoorden op je vragen

Hint ( vraag wel eerst een DIGID code aan via :www.digid.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
Extra tip, als je de DigiD-code aanvraagt kies dan VOOR met SMS-code, aangezien je dit bij DUO verplicht bent te hebben, anders kan je het nog een keer doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad...goede tip!