bij welke supermarkt verdien je het meest als 14 jarige?

keuze:aldi, dirk, albert Hein, lidl, dekamarkt, supercoop

Toegevoegd na 17 minuten:
15 jaar bedoel ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (4)

Maakt weinig uit. Allemaal dezelfde cao. Afwassen in de horeca verdient redelijk goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat de Aldi zijn personeel goed betaalt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is lastig zo te zeggen. Sommige supermarkten stoppen bij sommige contracten wel en anderen niet het vakantiegeld etc erbij. Per uur lijkt het dan veel meer.

Volgens mij heb je zoveel keus helemaal niet omdat je maar moet kunnen werken op de uren die jij wil en dat zal niet overal lukken. Bel ze gewoon (desnoods met een andere naam) en vraag wat het loon is. Dan weet je het zeker.

Verder denk ik toch dat het vaak een gevalletje van 'allemaal gelijk betalen' is en dan wel het minimum jeugdloon (en dan soms wel soms niet de bovengenoemde manier om het meer te doen lijken).

http://www.fnvjong.nl/Rechten-en-plichten/226540/?gclid=CI_n1a2bwK8CFUSHDgodxBNkxA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht ik de keuze hebben tussen deze supermarkten zou ik voor de Albert Heijn gaan. Misschien is het startersloon niet zo hoog (het zal vergelijkbaar zijn met de andere), maar naar mate je er langer werkt verdien je wel heel veel meer ineens.

Ik ken mensen die al langer bij de AH werken en ze verdienen echt behoorlijk goed.
Natuurlijk zijn er franchisers en eigen ondernemers en de lonen kunnen natuurlijk altijd verschillen. Ten opzichte van al het bovenstaande