Stel je organiseert een voetbaltoernooi voor bedrijventeams. Is het dan nodig om een verzekering af te sluiten, of is men verzekerd door het bedrijf?

We zijn aan het kijken om een voetbal te organiseren voor alle bedrijven welke bij ons in het bedrijventerrein liggen, maar moeten we dit zien als een bedrijfsactiviteit waarvoor de werknemer reeds een verzekering voor heeft lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het toernooi valt niet onder de normale bedrijfsactiviteiten, dus je kunt problemen verwachten als er iets mis gaat.
De meeste verzekeringsmaatschappijen bieden een soort 'schoolreisjes' verzekering, informeer eens bij je contactpersoon.