Dat verschilt inderdaad per school... Bij ons op school wordt het ook niet gegeven... Ik weet wel dat er scholen zijn die Spaans als extra keuzenvak aanbieden (in de bovenbouw, dus vanaf 4 VWO) of dat het soms onderdeel is van een "excellentie-project" (dus een project dat bedoeld is als extra uitdaging voor de excellente leerlingen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op sommige scholen wel, op sommige scholen niet.
Bij mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt per school. Bij ons op school geven ze geen spaans, maar de mensen die het alsnog willen kunnen dit wel aanvragen en als er genoeg aanmeldingen zijn neemt dr school een leraar aan om dat vak te geven. Vraag het dus op je school wat de mogelijkheden daarin zijn.