Hoeveel kost een kind van 9jaar en een kind van 13jaar samen

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ga scheiden en wil weten hoeveel alimentatiegeld ik moet betalen voor mijn 2 kinderen. Ik ben cipier met een netto maandwedde van 1600 €. De kinderen blijven heel de week met mijn ex en komen enkel op zondag en de helft van de vakanties bij mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Reken op minimaal 5 kamelen en 3 koeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en vergeet niet een uitgevallen bos haar of sterk grijs gekleurd.
ronron1212
13 jaar geleden
alimentatiegeld heeft niets te maken met het aantal dagen dat je ze zie maar is een bijdrage aan het levensonderhoud van je kinderen
amigo
13 jaar geleden
ronron, ik zie dat toch anders, als de kinderen de helft van de tijd bij de vader zijn is het bedrag aan alimentatie lager (dan geeft hij een groter deel zelf uit aan de verzorging)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn ze niet. 1 dagje per week.

Antwoorden (2)

http://www.lbio.nl/berekenen-van-alimentatie

hier kan je dat berekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt al een kind van 13. Ben je dus al, mogelijk, veertien jaar samen met je vrouw, die nu ex wordt. Dan weet je toch wat een huishouden en wat kinderen kosten?
Veel!
Natuurlijk moet je zelf ook leven, maar een 550 kan er wel af voor je kids. JOUW kids.
En zodra je loonsverhoging krijgt, kun je dat maandbedrag aanpassen.