Direct bij het begin van de huurtoeslag. Deze is op 1 januari 2006 samen met de zorgtoeslag ingevoerd.

Besluit van 22 december 2005 tot wijziging van het Uitvoeringsbesluit Algemene wet inkomensafhankelijke regelingen en van enige andere besluiten: “de vermogenstoets geformuleerd als een maximumbedrag van € 3498 dat de buiten beschouwing te laten persoon als voordeel uit sparen en beleggen in de zin van artikel 5.2 van de Wet inkomstenbelasting 2001 over het berekeningsjaar heeft genoten.”
een jaar geleden