Hoeveel uur moet ik werken voor 430 euro?

Ik heb een bijstanduitkering van 430 euro hoeveel uur moet ik hier voor werken????

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik werk onder behoud van bijstandsuitkering..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Ritsuka
6 jaar geleden
kan het UWV je dit niet vertellen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee ze weten het niet... Zal wel te veel werk zijn om dat uit te zoeken..
Computoon
6 jaar geleden
UWV verstrekt geen bijstandsuitkeringen. Bijstand komt van de gemeente.

Antwoorden (1)

Dat is niet maar zo te beantwoorden. Dat ligt immers aan je uurloon.

Het is wel zo dat als je 430 bruto zou verdienen, je dit ook netto overhoudt, je betaalt er geen belasting over.

Als je het minimumloon verdient (22 jaar en ouder) kun je 10 euro bruto per uur verdienen (bij een werkweek van 36 uur).

Dus dan zou je 43 uur moeten werken. Dat is zo'n 10 uur per week.

Zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/minimumloon/bedragen-minimumloon-2017
En hier kun je een netto-bruto berekening maken. Dus stel dat je 600 euro netto wilt verdienen, dan vul je dat in en rolt er een bruto bedrag uit wat je moet verdienen.
https://www.adp.nl/online-loonberekening/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik krijg 439 euro op mijn rekening dus netto(denk ik) maar ik weet niet hoe ik dat moet uitrekenen.. Ik wil graag weten hoeveel uur ik hiervoor moet werken..(Het is onder behoud van bijstandsuitkering)