Spaargeld is vastgezet, is er een manier om hierbij te komen in verband met schulden?

een jaar geleden
in: Sparen
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Hoe is het vastgezet?
Signex
een jaar geleden
Dat weet ik niet, heeft mijn bewindvoerder gedaan voor 1 jaar.
Signex
een jaar geleden
Ik zit bij sns bank.
tinus1969
een jaar geleden
Lijkt me meer een vraag voor je bewindvoerder.
tinus1969
een jaar geleden
Om even de situatie goed te snappen: is dit bewind ivm schuldsanering? En hoe is deze schuld ontstaan, als er een bewindvoerder is?
jc54
een jaar geleden
Als je onder bewind staat is er doorgaans niet veel meer mogelijk dan je tijd uit zitten. Wijzigingen gaan dan via de rechter........
Cryofiel
een jaar geleden
Wat bedoel je met "vastgezet"?

Bedoel je dat het op een vrij opneembare rekening staat, maar dat JIJ daar niet bij kunt (maar je bewindvoerder wel)?

Of bedoel je dat het geld op een eenjarig deposito staat?

Geef als eerste antwoord