hoe kan ik investeren

Hallo ik heb een vraag, ik wil graag investeren, ik heb 50 tot 100 euro. Ik zat aan iets te denken met micro krediet weet iemand hoe dit moet, of wat je kunt doen. (ik weet dat deze vraag al vaak is gesteld)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.1K

Het beste antwoord

Dag Tom, Ik 'investeer' al enige tijd via Kiva.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kijk eens op onderstaande link...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goud kopen en dan 50 jaar wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als iemand een bedrijf begint( iemand die je kent of via via ) en je vind dat hij een goed ondernemersplan heeft kan je kijken of je aandelen kan kopen van het beginnend bedrijf. als het bedrijf dan goed loopt worden de aandelen steeds meer waard en kan je ten alle tijd verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 50 of 100 euro valt er weinig te investeren. Zet je geld op de bank en spaar nog even een poosje door.
13 jaar geleden
ik kan me goed vinden in het antwoord van ronron1212. Het is een klein bedrag, het is naar mijn idee beter om nog even door te sparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt investeren in postzegels en munten. Vervolgens hopen dat deze over vele jaren aanzienlijk meer waard zijn.

Je kunt ook investeren in een metaaldetector en daarmee op zoek gaan naar waardevolle voorwerpen.
(Weet overigens niet of je voor 100 euro al een metaaldetector kunt kopen; anders nog even doorsparen)

Investeer in een hengel en visvergunning. Ga vissen vangen en verkoop deze aan familie en vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al een metaaldetector, dit is geen goede manier om te investeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je hem in de kast laat liggen niet nee.
Er zijn mensen stinkend rijk geworden dankzij zo`n metaaldetector! En dan heb ik het niet over de fabrikant, maar over gebruikers van het apparaat.