Waar kan je het beste mee beginnen als jongere(rond 15,16 enz.) met niet al te veel budget?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Je niet gek laten maken door de vele "wordt rijk in 2 maanden" verkoop site's.

Zoals hierboven is prima. Ga beleggen. Al is dat een hele lange en langzame weg en met weinig budget zou ik dit niet meteen aanraden.
Ook is het risico vrij groot als je er meer mee wilt verdienen.

Wat ook een prima idee is, om een leuke, goed website te maken. Als deze veel bezoekers trekt, kun je advertenties erop plaatsen, google adsense erop en/of meedoen met affiliate marketing.

Maar... neem de tijd. Snel rijk worden bestaat niet.

En ga iets doen wat je leuk vindt, dan interesseert je dat meer en hou je het langer vol!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pingpongen.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ah, ik zie nu waar je vraag over gaat. Als je zo jong bent en je hebt weinig geld dan kun je prima gaan beleggen als je dat echt leuk lijkt. Je moet daar heel veel voor over de markt te weten komen en hoe jonger je dar leert hoe beter dat is. Als je nu een paar honderd Euro verliest is dat veel leergeld maar een bedrag waar je over enkele jaren om lacht.
Spreid je belangen en doe nooit wat de massa doet.
Succes!

Toegevoegd na 17 uur:
Er valt heel veel te leren; over directies die cijfers manipuleren om bonussen te incasseren en hedge funds die gezonde bedrijven plukken en ze zo tot aan de rand van de afgrond brengen en soms zelfs er overheen. De beurs kan op een wild west lijken, maar soms kan je aandelen kopen die gekelderd zijn door een gerucht of een maatregel die erger lijkt dan op den duur zal blijken.
Een Nederlands bedrijf in militaire optiek kreeg een sanctie van de VS en de aandelen kelderden, maar de VS was juist van plan om een oorlog te beginnen; wie toen aandelen kocht heeft er nog leuk aan verdiend.