Hoelang duurt het meestal voordat de belastingdienst een toeslag terug stort op je rekening?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Dat kan heel snel zijn, ik heb het al eens gestort gekregen terwijl de blauwe envelop nog niet binnen was.
Maar als je bericht hebt is het vaak met 2 a 3 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was het er vaak al voor de brief binnen was, dus blijf positief.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat snel, ik had mijn geld binnen een week op mijn rekeningnummer staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een week of 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar maand geleden heb ik mijn dame versteld doen staan door haar mijn paranormale gaven te tonen. Ik vertelde haar dat ik een bericht van mijn leidsman had ontvangen, waarin hij mededeelde dat we een x bedrag terug kregen.
Toen een paar dagen later de bekende blauwe enveloppe in de bus viel,begreep ze er niets van! Hoe kun je dat nou hebben geweten? Via internetbankieren was mijn antwoord. Het geld was al een paar dagen eerder op de rekening gestort.