Kun je erachter komen welke datum je belastingteruggave wordt gestort?

Ik wil graag weten welke datum mijn bedrag wordt gestort. Ik krijg nog veel terug en wil graag boeken en een laptop kopen voor mijn studie binnenkort.

Alvast bedankt

11 maanden geleden
2.1K
ronron1212
11 maanden geleden
Nee dat kan niet je krijgt vanzelf bericht via de belastingdienst daarin staat wat je terug krijgt en wanneer.
Amadea
11 maanden geleden
Vorig jaar is het de belastingdienst zelfs niet gelukt om voor 1 juli de mensen die voor 1 april aangifte deden het resultaat te sturen. Dat werd een maand uitgesteld. Dus reken er maar niet op dat je dit bedrag op korte termijn retour zult hebben ontvangen...
ronron1212
10 maanden geleden
Dit jaar is ze dat wel gelukt zelfs nog sneller. @Amadea

Antwoorden (2)

Kun je beter de (gratis) belastingtelefoon even bellen.
Misschien kunnen ze het je vertellen.
Als zij het niet weten, dan iedereen hier op deze website zeker niet.
11 maanden geleden
Teruggaaf vindt gewoonlijk plaats binnen een week na datum van de teruggaafbeschikking/aanslag.
10 maanden geleden