Hoelang duurt het voordat ik mijn belastingteruggaaf krijg?

Ik heb dit jaar een huis gekocht en krijg daarmee dus wat meer belastingvoordeel mee terug dan normaal. Ik heb de aanvraag vorige week ingediend voor dit jaar, hoelang zal het duren voordat ik het heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

dit kan heel erg verschillen, bij mij was het 3maanden bij een vriend van me 1 maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U heeft een voorlopige teruggaaf aagevraagd over het jaar 2011. U krijgt binnen 6 tot 8 weken bericht van de belastingdienst. Als u dan nog niets hebt vernomen, dan kunt u de belastingtelefoon bellen.
fisbel
12 jaar geleden
De Belastingdienst garandeert in normale gevallen een voorlopige aanslag voor 1 juli, indien de aangifte voor 1 april is ingediend.
Bij de aanvraag van een voorlopige teruggaaf zoals door u bedoeld,over het lopende jaar, krijgt u meestal binnen een maand bericht.