Als de betaling mislukt, de rekening niet meer bestaat, wordt het geld automatisch teruggeboekt naar de buitenlandse instantie.
een jaar geleden
Als een buitenlandse instantie geld overmaakt op een rekening die niet meer bestaat, zal het geld teruggestort worden naar de instantie die het geld heeft overgemaakt. De bank waar de rekening was geregistreerd, zal het geld terugstorten naar de oorspronkelijke bron.
9 maanden geleden