Wat moet ik allemaal geven als iemand geld naar mij wilt overmaken?

Een meisje gaat een lipstick van mij kopen, ze wil het geld graag overmaken. Welke gegevens moet ik geven aan haar zodat ze het geld kan overmaken? En moet ik mijn hele rekeningnummer geven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Utrecht
7 jaar geleden
?? Hoe kan iemand geld naar je overmaken als je niet je hele rekeningnummer geeft?
Geef je volledige IBAN en je naam.

Antwoorden (1)

Je naam en rekeningnummer (IBAN) zijn voldoende.
SimonV