Waar gaat het geld dat kinderen voor kinderen verdient tegenwoordig heen?

Vroeger ging het geld dat opgebracht werd van de platen/cd verkoop naar kinderen in arme landen. Volgens mij is dat nu niet meer zo. Maar waar gaat het wel heen? Daarom heet het ook kinderen VOOR kinderen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

De opbrengsten van "Kinderen voor Kinderen" zijn altijd bestemd voor kinderen die het moeilijk hebben. Vorig jaar was het goede doel 3FM Serious Request, waar het Rode Kruis met het resultaat van die actie heeft gebouwd aan een betere toekomst voor miljoenen kinderen en jongeren in landen waar oorlog is.

Het vergt nog wat meer zoekwerk om erachter te komen wat dit jaar het doel is. Daar kom ik mogelijk later nog op terug.

Toegevoegd na 52 minuten:
Het lijkt erop dat het deze 37ste editie bestemd is voor het werk dat Unicef doet om kinderarbeid te bestrijden.
Amadea