kun je bij de rabobank geld op iemand anders zijn postbankrekening storten?

ik bedoel als je naar een kantoor van de rabo gaat kun je dan direct contant geld op iemand anders zijn rekening storten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (4)

Ja hoor dat is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker. Het is geen probleem om contant geld persoonalijke op te storten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar het kantoor gaat, kan je via de ATM geld storten op een andere RABO rekening. Daar heb je dus geen medewerker voor nodig.

Maar als je geld wilt storten op een andere bank of giro rekening dan moet je dat verzoeken aan de bankmedewerker.

Ik weet niet zeker of je daar geld voor moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij de Rabobank niet contant geld op een andere rekening storten. Als je geld op de rekening van een ander wilt storten, moet je dat in stappen doen:

1. Laat het geld eerst op je eigen rekening storten. Dit staat gelijk op je rekening.
2. Maak hierna het geld over van je eigen rekening naar de Postbank/ING-rekening. Dit kun je zelf doen met bijvoorbeeld Internet Bankieren, maar de medewerker van de Rabobank kan je hierbij ook helpen.