Er zijn altijd mensen die er in slagen tijdens economisch zwaar weer goede bedrijven op te starten en tot een succes te maken. En vaak in een sector die je niet verwacht. Ga dus voor waar je hart ligt, want als je niet houdt van je werk zullen je offers te groot zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Een incassobureau beginnen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in die sector waar je kan doen waar jij goed in bent.
klinkt simpel maar succes gegarandeerd.
zo heeft de wijsgeer Winnie the Pooh (ja die beer) eens gezegd;
"Ga niet zoeken naar de Weg,
dan zul je zien dan is hij weg.
Ik ben ik en jij bent jij
Dat weten we allebei
Als je NU de dingen doet ,
de dingen die je kan,
komt de Weg vanzelf,
de Weg komt achter je an."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op dit moment? een advocatenkantoor dat zich alleen bezig houdt met faillissementen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Crisismanagement
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets in de banksector....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schuldsanering
Veilinghuis voor faillissement verkopen
Open Source advisering
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles wat met faillisementen te maken heeft, dat loopt als een trein momenteel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou een uitzendbureau beginnen.

Er zijn geluiden dat er toch nog toekomst is voor de financiele situatie in de wereld. Tegen de tijd dat er echt vooruitgang wordt geboekt is je bedrijfje door de eerste opstartperiode heen. Zodra de economie aantrekt ben jij helemaal klaar om alle bedrijven aan tijdelijke arbeidskrachten te helpen. Dit zal veeel gevraagd worden want bedrijven zitten niet te springen om vaste krachten als ze bijkomen van een doorgemaakte crisis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets met bejaarden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ongeacht welk bedrijf je begint zul je de eerste 2 á 3 jaar kei hard moeten werken om jezelf te bewijzen in de markt. En werkweken tot 120 uur zullen dan geen uitzondering zijn...

Wanneer je komt met een product/dienst, waarmee je in één keer het hele land kunt imponeren dan zul je eveneens hard moeten blijven werken...

Hier maakt het niet uit of dat het crisis is, of dat we in een florisante economische positie zitten...

En niet geheel onbelangrijk: Vergeet je extra bijkomende kosten voor de Belastingdienst, personeel, verzekeringen, branche organisaties, werkgeversorganisaties etc. niet...

Het leven van een ondernemer is nu eenmaal hard. En ga uit dat voor iedere euro die je uiteindelijk zelf in je portemonee krijgt je er wel 6, of 7 eerst moet verdienen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn marketingboek stond een quote:

"Do everything you do will whole your heart. There is so little competition"

Oftewel, volg je passie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gebedsgenezing denk ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon iets waar je goed in bent, en wat je heel graag wilt doen.

Als incassobureau zou je voor het grote geld kunnen gaan bijvoorbeeld, maar als dat iets is wat je helemaal niet wilt zullen klanten het merken - en daar gaat je omzet.