Hoe kom ik achter een naam van een bankrekeningnummer?

Ik zie dat ik een meevaller heb. Maar ik kan niet zien van wie hij afkomt. Ik heb alleen een tegenrekeningnummer.

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik verwacht niet dat het verkeerd is, mijn naam staat in de omschrijving.
Helaas kan ik natuurlijk niet het nummer hier bekend maken, lijkt me niet eerlijk vanwege privacy. Misschien is het wel een bekende.
Ook in mijn eigen contactgegevens vind ik niets.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik ben erachter. Zit nu toch maar mijn administratie bij te werken. Het is vrijgekomen spaarloon. Dus een lekker extra'tje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De heer, ...
Mijn adres.

Het beste antwoord

kijk eens op .

www.spyderweb .nl of www.voelspriet.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

je zou kunnen proberen te googlen, als het een bedrijf is staat hun rekeningnummer vaak op internet. Anders zou je je bank ook nog kunnen vragen om contact met de rekeninghouder op te nemen, of het geld wel voor jou bedoeld was. Gegevens zullen ze als het goed is niet snel geven, en het lijkt me wel zo netjes om even navraag te doen. Misschien was het niet voor jou bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben bang dat het verkeerd bijgeschreven is. Ga het dus morgenavond in de algehele euforie niet in een keer uitgeven. Als het niet voor jou bestemd was, moet je het vroeg of laat terugbetalen
anneliez
13 jaar geleden
Als het een (oud) postbanknummer betreft nu dus van de ING, wordt via telebankieren naam/nummercontrole de juiste naamstelling gegeven.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak 1 cent over naar dat rekeningnummer en vermeld bij t.n.v. bijvoorbeeld "flap" o.i.d. (als ik dat doe bij de ING dan komt de melding "onder dit nummer is T. E. Veel bekend, is dit correct?"). Misschien komt zo de juiste naam naar voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even contact opnemen met je bank ,die kunnen je vast meer vertellen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vul het bankrekening nummer in op deze site :

Toegevoegd na 10 minuten:
het streepje tussen ban en check moet helemaal onder op de lijn staan : ik weet niet of dat van invloed is ?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik weet niet of het van invloed is maar het streepje tussen iban en check moet helemaal onder op de balk staan .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom je niet achter. Een bank mag je die informatie niet geven dus het is gewoon raden.