welke toeslagen krijg ik allemaal als alleenstaande moeder

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Hangt er helemaal vanaf of en hoeveel inkomen, alimentatie, bijslag en dergelijke je al ontvangt. Er is geen standaard pakket, het is voor iedereen anders.
Amadea
11 jaar geleden
Hier kan je het zelf berekenen: http://www.nibud.nl/berekenuwrecht/

Antwoorden (1)

Huurtoeslag, zorgtoeslag, kind gebondenbudget en misschien ook nog kinderopvang toeslag als je werk heb. Je zou ook even op de site van de belastingdienst kunnen kijken en een proefberekening kunnen maken. Daar kan je meer informatie krijgen en ook kijken waar je recht op heb.