Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met mijn VVV bon bij de kruidvat een cadeaukaart kopen. Een VVV-bon moet je namelijk in een keer uitgeven, zo'n giftcard niet? Zie extra uitleg

Ik heb een VVV-bon van 20 euro. Ik weet al dat je die kan spenderen bij de kruidvat. Alleen zo'n bon moet je in een keer uitgeven: je krijgt geen wisselgeld. Als ik dus iets van 12 euro wil kopen, dan kan ik natuurlijk die 8 euro opvullen, maar ik vind in delen handiger. Ik weet dat dit bij de Hema wel kan. Ik wil dus gewoon een kruidvat giftcard kopen, maar dan betaal ik met een VVV bon in plaats van dat ik pin of cash. Alvast erg bedankt.

-Weet iemand nog andere winkels waar dit mogelijk is, behalve de hema?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
38.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als Kruidvat een VVV-bon accepteert, moet je daar alles mee kunnen kopen wat behoort tot het assortiment van Kruidvat. Die VVV-bon vervangt namelijk 'normaal geld' als betaalmiddel. Dit zou moeten gelden bij alle bedrijven die VVV-bonnen accepteren. Uiteraard zal ook het totaalbedrag van de aan te schaffen giftcards & andere artikelen dan (minimaal) euro 20.- moeten zijn want je krijgt geen geld terug op een VVV-bon. (Ook niet op boekenbonnen e.d.) Of je moet dat geen bezwaar vinden.
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding