hoa kan ik dubbele taxatie terug krijgen?

Wij hebben al aan Griekenland belasting betaald voor werkzaamheden die daar zijn uitgevoerd. Nu willen we de belasting terug krijgen die door de Nederlandse overheid is ingenomen. Alle formulieren zijn ingevuld waar kan ik het naartoe sturen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de formulieren gaan over dubbele inkomstenbelasting mogen de formulieren naar de Belastingdienst. De Belastingdienst heeft geen algemeen postadres; het postadres dat je moet gebruiken hangt af van de gemeente waar je woont. Als je in het buitenland woont kun je de formulieren sturen naar de eenheid buitenland: Belastingdienst Limburg, kantoor buitenland, postbus 2865 te 6401 DJ Heerlen.