Tegen de vorige bewoners van mijn woning loopt een dwangbevel van de belastingdienst. Wat te doen nu dwangbevel op mijn adres komt?

Ik kwam er vandaag via de gemeente achter dat de vorige bewoners zich nooit uitgeschreven hebben op mijn huidige adres (sinds november 2016) en nu loopt er een adres-onderzoek. Maar wat moet ik met dat dwangbevel als het adres van de vorige bewoners niet bekend is en de belastingdienst een dwangbevel naar mijn adres stuurt. Moet ik vrezen voor acties aan/in mijn woning?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Retourzenden naar afzender met de aantekening VOW(Vertrokken Onbekend Waarheen)en dat blijven volhouden voor elk poststuk dat je ontvangt. Overigens zal je verder niet worden lastig gevallen.