Wat is het bruto jaarinkomen bijstand 2017?

Weet iemand wat het bruto bedrag over een heel jaar is samenwonend?
i.v.m toeslagen.

alvast super bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Dan heb je het bruto jaarinkomen van 2016 nodig en dat heb je al ontvangen, als het goed is. Je ontvangt maar één keer een jaaroverzicht.

Informeer bij de Sociale Dienst, je kunt een papieren exemplaar van de "Jaaropgave 2016" opvragen als je dit nog niet ontvangen hebt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bruto jaarinkomen bijstand samenwonenden 2017 is 12x € 1403,98 = € 16.847,76 (incl. vakantie-uitkering).

Toegevoegd na 19 uur:
Ik zie dat je naam "Pietjeprecies" is: ieder half jaar worden de bedragen van de bijstand aangepast. Per 1 juli 2016 stegen de bijstandsbedragen 0,45% ten opzichte van 1 januari 2016. Dus als de uitkering ook dit jaar in juli iets verhoogd wordt, zal het bruto jaarinkomen wat hoger liggen.
SimonV