Vallen digitale en inplak fotoalbums, incl. met de werkzaamheden onder de 6% btw?

Ik ben fotografe en heb vanochtend contact gehad met de belastingdienst, om te vragen of dat de werkzaamheden aan een digitaal of inplak fotoalbum onder de goederen van 6% btw vallen. Ik koop namelijk de albums in voor 6% btw. Is het dan zo dat als ik een trouwreportage verkoop incl. album en de werkzaamheden, dit allemaal onder de 6% btw valt? Tot op heden heb ik alles met de 21% btw afgedragen, is het dan zo dat ik de te veel betaalde btw terug kan vorderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo,

Dat kunnen we helaas zo niet bepalen. Het beste kun je dit schriftelijk voorleggen aan een belastinginspecteur. Schrijf daarvoor een brief naar je belastingkantoor. Het adres vind je terug op onze site: http://bit.ly/BDadrs.

Met vriendelijke groet,
Toon
Webcareteam Belastingdienst