welke organisatie organiseert de sinterklaas intocht?

Toegevoegd na 37 minuten:
er moeten toch wel afspraken voor zijn?
Het kan toch niet dat hij tegelijk in amsterdam en in rotterdam komt?
Journalisten enzo moeten toch ook weten waar en wanneer ze er moeten zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dat door sponsers wordt gedaan

Antwoorden (4)

Vaak de winkieliers vereniging, of de buurtverenigingen van een dorp of stad samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per plaats verschillend kan ook een sinterklaas vereniging zijn of anders
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
De vereniging die dat doet de sinterklaas vereniging de winkelier vereniging. Voor de tv wordt er door de uitzender bepaald welke tocht ze uitzenden. In alle andere plaatsen vindt dan nog steeds in in tocht plaats.
Kinderen weten toch niet beter. In een stad als amsterdam lopen na de intocht 10 talle sinterklazen rond
Dit jaar de middenstand van Harderwijk. Op zaterdag 13 november doet de NPS rechtstreeks verslag van de nationale Sinterklaasintocht vanuit de Harderwijkse Vissershaven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sint4you. is de organisator dachtte ik