Yup, de elfjes die helpen met kadootjes inpakken. Ook kabouters en dwergen die daarbij helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja z'n elven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zijn elven en zijn rendieren niet te vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij wel. Er is toch niemand helemaal alleen, dus ook de Kerstman niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van: Rudolph The Red Nosed Reindeer......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de elven en kabouters. En natuurlijk de belangrijkste, zijn vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kabouters?
Dan heb ik dat stuk van het verhaal gemist..
De helpers van de kerstman zijn in rood geklede aardmannetjes. Zij helpen hem bij het verwerken van de post die vanover de hele wereld komt. Ook via het internet krijgt hij duizenden berichten. Iedereen zou antwoord krijgen hoewel ik al tweemaal iets geschreven heb maar nog niets heb gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De helpers van de kerstman zijn gekleed in rood geklede aardmannetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat te vergelijken is als met sinterklaas die heeft ook heel veel helpers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk z'n slaven elfjes, de vliegende rendieren en alle mensen die hij ontvoert heeft die niet aardig waren (":D")
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker de hulpkerstmannen.
Hij kan niet overal tegelijk zijn, Toch