Wat is een goedwerkende Android app waarmee ik een huishoudboekje kan bijhouden?

Ik bezit een HTC Wildfire. Bij voorkeur zoek ik een gratis app, maar als je er eentje weet die echt goed werkt, dan wil ik er ook wel voor betalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je Leen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je geej
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het antwoord. Mag ik vragen: heb je ervaring met deze app? Ik zie dat ik me moet registreren en ben daar altijd een beetje terughoudend in, zeker als het om mijn centen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat het de moeite waard is om je bij Appbrain aan te melden om geschikte apps te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!