Weet iemand een site waar ik live feyenoord ajax kan kijken.. Gratis..

Ik wil graag Feyenoord Ajax kijken maar heb geen Eredivisie ofzo. Weet iemand een site? die gratis is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Installeer Sopcast [bron 2]. Dan kan je op de [bron 1] de livestreams vinden van voetbalwedstrijden. Klik de wedstrijd aan die je wilt zien en klik op 'Sopcast' bij 'NVS'/'Nederlandse Voetbal Streams' als het om een Eredivisiewedstrijd gaat. De kwaliteit is bagger maar vaak kan je wel live kijken naar de Eredivisiewedstrijden via Sopcast dus. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan dat niet via Unibet?

LET OP, het is wel een live goksite. Maar ik geloof dat je daar ook live kunt streamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je alleen de live scores niet de live wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oe, sorry, weer wat geleerd.
Sommige dingen kunnen niet gratis

Het kan voor 6 euro bij de bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar dan? Die sites die worden genoemd kan je echt geen wedstrijden zien hoor. Ze doen alsof ze wedstrijden laten zien maar er valt niks te zien.
www.vrijblijvend.com
www.rojadirecta.org

Toegevoegd na 45 seconden:
het kan zijn dat u Sopcast of de TVU Player (gratis) moet downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag toelichting bij het minnetje aub?!!!