Op de ING site staat hun Bic en swiftcode

IBAN: NL29 INGB nnnn nnnn nn
(bankreneingnummer met voorloopnullen aanvullen tot 10)
BIC : INGBNL2A

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt dus geen calculator nodig. Sommige mense4n maken van iets simpels een probleem. Als je van iemnd anders wel de benkrekening hebt en de naam van de bank weet, dan kun je de bic en switcode met een 'calculator' opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op hun site staat een calculator waar je die 2 mee kan berekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle banken, zowel in Nederland evenals in andere landen hebben een eigen unieke BIC/ SWIFT code. Wanneer je een buitenlandse betaling wilt uitvoeren wordt er dan ook gevraagt om IBAN en/of een BIC nummer. Staat veelal al op de afschriften vermeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste deze gebruiken.
Let op, de nummers zijn per rekeningnummer mogelijk verschillend. Dus niet zomaar het deel wat ervoor komt aan een ander bankrekeningnummer plakken.