Hoe kan je op een originele manier een cadeau inpakken?

ik moet een boek inpakken maar zoek een originele manier om dat te doen.........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.9K

Het beste antwoord

Er zijn winkels waar je je cadeau kunt laten verpakken in een ballon. Ja, zelfs grote dingen. Maximum afmetingen die de winkel bij ons in het dorp daar voor heeft zijn 15x26 centimeter en ik dacht qua gewicht minder dan 750 gram.

Hoe dan ook, er zijn meerdere winkels die cadeaus op die manier kunnen inpakken. Heeft leuk effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mooie kaart in een envelop; Hierop: Gefeliciteerd; Kijk op de derde plank van je boekenkast.

Bij binnenkomst wel even zorgen dat je het boek in de kast zet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het boek zo inpakken met een beetje extra karton en inpakpapier.
Dat de persoon die het cadeautje gaat uitpakken de eerste tellen niet denkt of voelt dat in het pakketje een boek zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien staat er iets leuks tussen? Het is dan wel voor mannen, maar er staan genoeg "onzijdige" tips tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik crepe papier in een leuke kleur en daaroverheen folie. Het crepepapier frommel ik wel altijd een keer op voor het grappige kreukeffect.
Tussen de folie en het crepepapier kun je bijv. confetti, kleine bloemetjes oid doen. Ziet er echt heel gezellig uit!
(Tip, bij de Action hebben ze daar erg leuke spulletjes voor)

Wat ik ook wel eens doe, gewoon inpakpapier en een leuke paperclip met dierfiguur erop en daar het kaartje in!
(ook bij Action)

Toegevoegd na 1 minuut:
Let op; crepepapier kan wel afgeven als het nat wordt, dus misschien ook eerst je boek in de folie voor de zekerheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook leuk: maak op je computer zelf inpakpapier door een fotocollage van jullie te maken en dan het boek daarmee in te pakken. Uiteraard kun je ook andere afbeeldingen gebruiken, bv over het onderwerp van het boek of iets wat de ontvanger erg leuk vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de verpakking van een totaal ander iets te gebruiken.
Bewaar bijvoorbeeld een leeg rijst pak ( als het erin past tenminste) misschien voor het effect ook nog wat korrels zodat het rammelt wanneer er mee geschud wordt.
En geef het hem zonder het leuk in te pakken. Hij of zij zal je dan heel verbouwereerd aan zitten te gapen Huh wat moet ik nou met een pak rijst? Maar al snel heeft ie in de gaten dat het om een boek gaat en niet om de verpakking.
En wat je ook kunt doen is gewoon naar de supermarkt gaan en daar de grootste lege doos mee nemen die je daar kunt vinden. Thuis alle oude kranten en folders versnipperen en in de doos stoppen en dan het boek daar tussen leggen.
Uiteraard pak je de grote doos leuk in met inpak papier en een leuke strik erom en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wat gepriegel, maar als het niet zo'n groot kadootje is, kun je het kadootje in een ballon priegelen, daarna opblazen, het kadootje aan een touwtje laten bungelen in het midden van de ballon.
Hartstikke leuk!