De Franse Frank (FRF) is verouderd. Het werd vervangen met de Euro (EUR) op 1 Januari, 1999.
Één EUR is gelijkwaardig aan 6.55957 FRF.

1 frank = 0.15 Euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

! franse franc is, buiten de verzamelwaarde om, 0 euro waard, omdat het geen wettig betaalmiddel is.

Je kunt de Euro van 2002 omrekenen naar de Franc van 2002, maar je kunt de Euro van vandaag niet omrekenen naar Francs van 2002.

Daarvoor zou je moeten weten hoeveel Euro van 2002 de Euro van 2010 is.

En hoewel er wellicht allerlei slimmeriken zijn die denken dat te kunnen, betreft het altijd schattingen, omdat de waarde van een munt altijd relatief is.
13 jaar geleden
1 frank is 15 cent waard
niet zoveel dus