hoeveel boeken kun je gemiddeld kaften met kaftpapier van 40x60 cm (1 stuk)

als je normale boeken hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

1 boek.
Ik neem aan dat je zelf kaftpapier wil laten maken (met fotoprint o.i.d.). Dan krijg je van jouw ontwerp ook meerdere vellen (aantal afhankelijk natuurlijk van hoeveel je er bestelt). Het is nogal duur, dus gebruik dat alleen voor speciale boeken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan boeken die je gaat houden, die niet aan het eind van het jaar moeten worden ingeleverd. Of bijvoorbeeld een boek dat je hebt gekocht i.p.v. geleend bij de bibliotheek voor een van de taalvakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een, hooguit 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hooguit 2,
klap een gemiddeld boek open en meet lengte en breedte
hou aan elke kant 5 cm extra om om te vouwen en je weet hoeveel papier je nodig hebt voor dat boek.
13 jaar geleden
Dat ligt aan het formaat van de boeken.

Betreft het een boek over;

Ierse kookkunst
Duitse humor
Deense oorlogshelden

Dan heb je voor alle drie nog niet de helft van het papier nodig.

Maar was je van plan de Winkler Prins van een kleurtje te voorzien zou ik er nog een paar vellen bij organiseren...

;)