Hoe zet je foto's en muziek van een LG mobile over naar een pc?

Ik weet wel hoe dat werkt, maar ik kan het niet uitleggen (deze vraag stel ik niet voor me zelf)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft je computer bluetooth of heb je een bluetooth stick?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen bluetooth (helemaal geen)q

Het beste antwoord

als je zo'n telefoon koopt zit daar een kabeltje bij. Die stop je in je computer (en het andere eind natuurlijk in je telefoon). Dan vraagt óf de computer óf je telefoon om een 'bevesteging'. Op je telefoon komt dan te staan wat je ermee wilt doen (geluid afspelen, gevenoverdracht enz.)
Dan kies je voor massaopslag. Dan komt er op je computer een melding. Ga naar deze computer dan staat daar jouw telefoon. Klik je die in dan blader je erin en kun je er zo muziek foto's in en uit slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dit lieg je niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede uitleg

Andere antwoorden (1)

Ik heb een LG arena, ik doe mijn kabeltje in de pc en in me mobiel, selecteer op me mobiel pc Suite. daarna start ik LG pc suite op (kan je met de cd-rom installeren) en doe ik bestanden uitwisselen ( met het gele mapje) daarna kies ik het bestand van me pc of me mobiel en vink het aan. en dan klik ik op het pijltje dat naar de pc wijst indien het van me mobiel komt of andersom. dan kopieert die ze. en klaar is kees.