script schrijven

Hallo,

In oktober ga ik met mijn vrienden een weekendje naar een huisje op de veluwe in het bos. Nu lijkt het me leuk om daar een soort levend toneelstuk te gaan spelen, dus dat miijn vrienden (en ikzelf natuurlijk) een rol aangemetenkrijgen en zo een geheim ofzo moeten ontrafelen. Wij gaan met 9 personen, dus het verhaal moet 9 personages omvatten. Het moet zich afspelen rond 1900. Het mag best eng zijn. Ik heb al geprobeerd zelf iets in elkaar te zetten, maar het lukt mij niet erg. is er misschien iemand die zoiets in de kast heeft liggen?, of geen moeite heeft om dit te verzinnen en dat voor mij wil doen. laat het me dan even weten of mail het naar me toe. Ik kan jullie (gezien het beperkte budget) er helaas niet voor betalen.
groeten rene

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

ken je het spel de weerwolven van wakkerdam? misschien kun je dat spelen in het groot(lang). elke dag een ronde en dan kun je het discussiëren spreiden over de heledag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maarten Stevens schrijft moordspellen die je via zijn website kunt lezen.

op www.uwmoordpel.nl vind je allerlei scripts over moordspellen en moorddiners

Toegevoegd na 3 minuten:
als je op zichtversie van een script klikt kun je het script lezen