hoe kan je letters uit printen op a4 formaat? heb word en excel op de computer

Toegevoegd na 17 minuten:
bedankt dat lukt nu wel maar hoe krijg je de letter mooi in het midden?
hij zet nu de letter met vergroten naar onder en de bovenste helft blijft leeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
39.3K

Antwoorden (4)

Simpel, lettertype op heel groot zetten.
Het max dat automatisch ingevuld is in Word is 72, maar als je je muis op die 72 zet, op delete drukt en daar bijvoorbeeld 700 van maakt, dan komt je letter paginavullend in beeld.
Uiteraard is de puntsgrootte lettertype afhankelijk, wat bij de één paginavullend is, kan bij een ander lettertype net te groot zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Word kan het vrij makkelijk.

- Je typet de letter in die je wil.
- Je typet bij lettergrootte een groot getal in (gokken). J
- Je kijkt bij afrdukvoorbeeld hoe het eruit ziet.
- Indien niet de juiste grootte pas je de lettergrootte aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar "opmaak" - "lettertype" en vul in het vakje boven de keuze van de lettergrootte zelf in hoe groot je de letter wilt hebben, bijvoorbeeld 800 punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer de letter en tik een willekeurige waarde in bij de puntgrootte.

Om de letter mooi in het midden van het blad te krijgen, moet je de bladschikking veranderen. Dat doe je als volgt:

In Word 2007:
http://www.websonic.nl/pctips/office2007word/word_tekstverticaalcentrerenoppagina.php