Iphone verbruikt veel data, kan ik ergens zien waar dit vandaan komt?

Mijn IPhone verstookt sinds een paar weken ineens veel data ook al doe ik er helemaal niets mee. Is er een app om te zien welke app hier verantwoordelijk voor is? Ik heb wel een app gevonden maar deze laat alleen zien hoeveel data er is verbruikt. Graag wil ik de oorzaak opsporen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
2.1K

Antwoorden (3)

Ja, ga naar Settings, Mobile Data. Even naar beneden scrollen en dan zie je achter elke app hoeveel mobiele data er door die app gebruikt is. Je kunt mobiele data ook per app uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je bij de instellingen van je iphone gaat en dan naar mobiel netwerk, kan je zien welke app veel datagebruikt. dit kan zijn omdat je veel op de app zit of omdat de app veel op de achtergrond ververs. je kan aanvinken welke apps je wilt gebuiken met je data aan. hierdoor kan je ook dataverbuik tegen gaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vergeet ook zeker niet om je apps te sluiten als je er klaar mee bent.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank allemaal voor de reacties
dudemeister
6 jaar geleden
@Liesbeth87
dit is een hardnekkige fabel. Je kunt apps gewoon open laten staan op de achtergrond, heeft geen enkele invloed op de werking van de app waar je mee bezig bent. Of dat het je batterij zou drainen