hoe gaan puisten weg binnen 1 nacht??

Ik heb veel puisten dus een antwoord hierop zou heel erg fijn zijn

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik heb veel puisten en ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen....

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik heb veel puisten en ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
13.5K
Amadea
7 jaar geleden
Niet, want dat is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Anni: Wat heb je een haast? Heb je een date morgen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, ik voel me er niet fijn over
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar het maakt toch niet uit dat je puistjes hebt? Iedereen heeft/had/krijgt puistjes, dus als ze je belachelijk maken, heeft dat totaal geen zin. Puistjes horen gewoon bij de pubertijd. Niks aan te doen! Het wordt vanzelf minder als je ouder wordt.

Antwoorden (5)

Probeer eens een bananenschil over je gezicht te wrijven. Klinkt raar maar helpt wel anders gewoon wat makeup gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tandpasta is iets dat bij sommige , niet bij alle , mensen werkt.

Voor het slapen gaan wat op je puist(je) doen met een vinger, niet te veel en ook niet te veel uitsmeren, want het moet indrogen.
Als het op je linkerwang zit dus niet op je linkerzij gaan slapen en ook niet het dekbed over je hoofd heen trekken.
Of het allemaal verdwenen is na 1 nacht, ligt aan de grootte van de puist, maar het zal wel een stuk inkrimpen.

Probeer het maar met gewone witte tandpasta.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
IK kan me een middel herinneren wat je bij de apotheek kon kopen.
Hiermee tipte je de puistjes aan, waardoor deze door uitdroging vrij snel verdwenen (in ieder geval heel snel minder vurig werden).

Beetje dezelfde werking als het tandpastavoorbeeld van de vorige antwoordgever.
Ik dacht dat het iets van "benzylperoxide" ofzo heette, maar weet het niet meer precies. Bij de apotheker zal men wel weten hoe en wat.

Wat overigens bij sommigen ook nog weleens wilde helpen: je gezicht wassen, maar daarna niet afdrogen met een handdoek, maar vanzelf laten opdrogen. Raar, maar is nog weleens effectief gebleken.
7 jaar geleden
Altijdpietje
7 jaar geleden
Ook aanstippen met Noxacorn helpt (of een ander middeltje tegen likdoorns, eelt en wratten) helpt. Het bevat salicylzuur.
Ik heb een zalfje het heet sudocreme. En als je het voor het slapen gaan het erop smeert. verminderd de roodheid heel snel. de volgende ochtend zie je bijna niet dat het een puist is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar heb je verschillende middeltjes voor. Je kan tea tree gebruiken, wat ook vaak in natuurlijke producten zit om puistjes weg te krijgen. Als je iets wilt kopen bij de drogisterij, zou ik voor Clearasil gaan. Er zijn twee versies die ik aanraad. Je hebt een klein wit tubetje, dat belooft te werken tegen puisten binnen 4 uur. Ik vind hem prettig werken. Hij zorgt ervoor dat de spanning van het puistje afkomt en dat hij ook kleiner wordt. Na een paar dagen een heel klein beetje aanbrengen, (ik doe het ongeveer 3 à 4 keer per dag) is het puistje wel helemaal weg. Niet helemaal na een nacht, maar dan is hij al wel kleiner en kun je hem met een beetje make-up onzichtbaar maken. Ook heb je nog een product van Clearasil wat ik goed vind werken dat er voor zorgt dat je minder puisjes krijgt. Het is vloeibaar, blauw en heeft een vrij sterke geur. Zelf ben ik redelijk gevoelig voor sterke geuren, maar deze vind ik erg lekker ruiken en ik kan er goed tegen. Na het slapen en voor het slapen een beetje Clearasil op een watje doen en over je gezicht smeren. Werkt goed!

Ik heb nog een site gelinkt, waar ze ook nog een ander product bespreken, maar dat heb ik zelf niet geprobeerd. Ook staan hier foto's van de producten die ik bedoel. http://www.liveshoptravel.com/tag/clearasil-4-hour-cream/

Succes!

*Dit is geen promotie voor het merk, ik vind het zelf erg goed werken. Ik ben niet gesponsord.*