Ik ben mijn ww vergeten van mijn Gmail account, hij vraagt naar mijn geheime vraag------->

Deze keurt hij niet goed, terwijl ik zeker weet dat dat de juiste vraag was, hij stuurt geen mail naar mijn alternatieve e-mail adres!! Hoe kan ik weer in mijn account komen? kan ik een hulplijn van Gmail bellen en heeft iemand een nummer voor mij?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Antwoorden (5)

Kijk even naar de bron.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas zit er niks anders op dan een nieuw account nemen. Google geeft geen telefoon support.

Je kunt wel proberen of je je antwoord misschien met/zonder hoofdletter hebt gegeven.

Meer informatie bij de bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat je het wachtwoord van het juiste adres probeert te achterhalen?

Ik heb ook een account bij gmail en aangezien ik de eerste was met mijn voornaam heb ik als gmail-adres: @gmail.com
Je wilt niet weten hoeveel andere mensen met dezelfde voornaam daarna per ongeluk mijn e-adres doorgegeven hebben bij communicatie.
Ook krijg ik minimaal 1x per 2 weken zo'n google-wachtwoord assistence mailtje waarmee ik mijn wachtwoord zou kunnen resetten omdat ik (een ander met dezelfde voornaam dus) het vergeten zou zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien proberen ze je gewoon te hacken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nope. Getuige het aantal mailtjes dat bij mij terecht komt (wachtwoorden en inloggegevens voor sites waarop personen met dezelfde voornaam zich hebben ingeschreven) lijkt het me per ongeluk.
Dat is lastig. Misschien moet je kijken bij de help functie van Gmail.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan zijn dat er een storing is, of dat je account is misbruikt (door een ander) of dat google denkt misbruik te hebben gedecteerd (meerdere google sessies open op meerdere computers).

Het is lastig, maar het zou met 24 uur zomaar over kunnen zijn, en kun je er wellicht weer gewoon in.