Met welke toets kan je het saldo op je chipkip ook alweer terugboeken?

Zodat het saldo op je chipknip dus weer €0,00 is.
Ik heb namenlijk een nieuwe ontvangen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Hoe laat ik het saldo van mijn Chipknip terugstorten?

Stel, u heeft een nieuwe pas, maar er staat nog geld op de Chipknip van uw oude pas. Hoe haalt u dat eraf? Het saldo van uw Chipknip kunt u laten terugstorten op uw rekening via elk Chipknip-oplaadpunt. Plaats uw Chipknip in het apparaat en kies toets 1 'Terugstorten'.
Waar is het dichtstbijzijnde oplaadpunt?

Ga voor meer informatie over het dichtstbijzijnde Chipknip-oplaadpunt naar uw Rabobank. Toets vervolgens postcode of plaatsnaam in. U vindt dan de Chipknip-oplaadpunten van de Rabobank bij u in de buurt. Door op een van de locaties te klikken kunt u detailinformatie en een routeplanner vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat laatste gedeelte was niet de bedoeling over waar de punten zijn. Verder wilde ik je nog veel plezier met je nieuwe pas toewensen maar ik was iets te snel met plaatsen....