Weet iemand waarom ik Tom Tom Home niet kan installeren op Windows Vista.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hij geeft steeds error melding.En bij Windows XP is geen enkel probleem.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Volgens de fabrikant gebruikt TomTom de standaard stuurprogramma’s voor USB-massa-opslagmedia, welke in Windows Vista zijn voorgeïnstalleerd. Als je computer niet in staat is het juiste stuurprogramma zelf te vinden, volg dan de onderstaande stappen:

- Haal het TomTom-apparaat van je computer;
- Ga op je computer naar Start en type vervolgens “apparaatbeheer” in de zoekbalk. Druk op Enter;
- Sluit het Tom-Tom-apparaat weer aan wanneer het Apparaatbeheer is geopend;
- Onder ‘Andere apparaten’ verschijnt een nieuw onbekend Apparaat;
- Maak een rechtsklik op het nieuwe onbekende Apparaat en selecteer Stuurprogramma bijwerken;
- Selecteer de optie Op mijn computer naar stuurprogramma’s zoeken;
- Selecteer Bladeren en geef dan C:\Windows\System32 op als de locatie van het stuurprogramma;
- Windows zal automatisch de juiste driver vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer je te installeren via installatie cd ?? Zo ja, misschien van de TomTom website de laatste versie downloaden en die proberen te installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf had ik ook Vista (inmiddels heb ik W7) en TomTom Home werkte prima met Vista. Wel moet je dit van de site van Tom Tom zelf downloaden.

En ik neem aan dat de error niet je Firewall is?