hoe installeer ik de sims 3 op windows 8?

Ik heb net een nieuwe laptop, maar ik weet niet hoe ik de sims 3 op windows 8 moet installeren... wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 5 dagen:
ik heb een Samsung Series 3 Notebook (NP350V5C maar ik kan de sims 3 er niet op installeren help me AUB

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies zoals op 7 of Vista of XP. De setup.exe draaien.
Ritsuka
10 jaar geleden
Cd erin en installeren lijkt mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
..Lees de antwoorden nou eens. Je hebt gewoon een standaard laptop, daar hebben we verder niks aan. Het gaat om het feit dat je Windows 8 gebruikt..

Het beste antwoord

Als je op windows 8 bent(ik heb het niet alleen het ziet 't hetzelfde uit als Xbox 360 dus ik zal het proberen uit te leggen)
ga je naar: games en dan lijkt mij op instaleren of je stop de CD ROM erinen w8t tot er staat: Autorun uitvoeren enzo plaats in volgende reactie wel foto van dat
je klikt op auto run uitvoeren en de setup zal beginnen

Toegevoegd na 17 minuten:
ik kan de foto niet maken want kan geen screenshot of iets anders maken sry