geluid op laptop is opeens alleen nog erg zacht te horen. Volume staat overal helemaal open Hoe krijg ik weer volledig geluid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.1K

Antwoorden (3)

Probeer het eens via instellingen...configuratie...geluid en audioapperatuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het configuratiescherm (of je start menu) vind je meestal het configuratie programma van je soundcard, hoe dit heet is op elke pc anders.
Met dat programma kan je vaak de mixer levels afstellen, soms willen programma's hier nog weleens aan rotzooien.

front en master regelen het hoofd volume, het is aan te raden deze niet te hoog te zetten zodat je je speakers niet kan overbelasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
systeemherstel naar de datum toen het geluid nog goed was ,als het hierboven genoemde niet wilt lukken.