Mijn printer doet het niet, hoe kan ik dit oplossen?

Mijn printer staat wel gewoon aan en maakt zich gereed om iets af te drukken, maar op de computer staat een schermpje dat de printer offline is.

Het document wilt zich dus niet afdrukken. Wat kan ik doen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
netwerkprinter of via een usb-poort aangesloten

Het beste antwoord

je kan ook naar start / configuratiescherm / printers gaan.
dubbelklik daar op en je ziet je printer staan.

kijk of die online staat.
zo niet rechtermuisknop op de printer en online gebruiken aan zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk de printer later aan je computer gekoppeld...
wat je moet doen is:
doe je computer uit.
sluit de printer aan op je computer.
en start dan je computer weer...ik denk dan dan je probleem opgelost is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is zo goed als zeker een probleem met de usb driver. Je kunt die weggooien en vervolgens op nieuw opstarten. Als het goed is ziet hij hem dan wel.